dimecres, 18 de febrer del 2009

Aquí estic de nou...


Després de molt de temps que no he pogut fer cap post aquí estic de nou. El Nadal, acabar el màster, i molta feina, però el bloc torna a estar actiu. La qüestió és que m'ho havien demanat però les prioritats són les prioritats, i per fi ha arribat el moment d'aquesta, que també ho és.


Per cert, estic treballant en un projecte, una feina secundària però que pot resultar molt interessant. I què és? Doncs us convido a visitar la pàgina en construcció que us indico:


I ara pensareu: que és això de "galeon"? Doncs una pàgina gratuïta que està prou bé per la finalitat que té, i a més a més els buscadors la localitzen prou ràpidament, així que la he "adoptat".

També em proposo continuar explicant coses de Barcelona. Darrerament he visitat coses interessants com el carrer de les cabres i altres llocs interessants de la nostra ciutat, però això serà poc a poc.

I un cop feta aquesta introducció a la nova temporada 2009 que es presenta amb sorpreses, novetats i il·lusions continuarem aviat.