divendres, 21 de març del 2008

El secret dels caixers automàtics

Tinc un amic que és un alt directiu d'una entitat financera de les més importants del país i que fa poc em va convidar al restaurant on dinen habitualment els empleats de l'empresa, un lloc d'aquells on per un mòdic preu, com als menjadors universitaris, es pot fer un bon àpat. Bàsicament em feia gràcia veure el lloc.

I vaig descobrir un fet insòlit, únic, que us relato breument. El restaurant estava ple nanets molt semblants a una mena de fullets de ciutat, tots dinant ràpidament i fent comentaris estranys i actuant amb molta presa. Em va sorprendre moltíssim i no vaig poder-me estar de demanar al meu amic qui eren aquells personatges.

Resulta que són els encarregats de fer les operacions que li demanem al caixer automàtic quan hi anem. Però no són uns informàtics o quelcom semblant, són els éssers que hi ha dintre i que agafen la targeta, la llibreta, fan els extractes que surt al final o ens donen els diners. Aquests fullets o nanets hi són sempre dintre i fan totes aquestes operacions habituals i moltes més que podem realitzar al caixer automàtic.

Però això és un secret, així doncs, no ho expliqueu a ningú no fos cas que s'esca
mpi i es descobreixi el que amaguen els caixers automàtics. I per cert mostreu el millor dels vostres somriures.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ufff! No tenías que haber tomado vino en la comida... ya sabes que te sienta fatal!!! jeje

;-P