dijous, 27 de desembre del 2007

Acer Servei Postvenda

Quan vaig anar a comprar l'ordinador, el dilema entre un Acer i una altra marca semblant, segons el venedor, era que Acer, em va dir, té un servei postvenda molt dolent. I em vaig arriscar. M'agradava molt més l'Acer. A més havia tingut un feia anys i amb un problema amb la bateria, que aleshores eren molt més dolentes, em van atendre per telèfon molt bé.

Vaig mirar foros de discussió sobre el tema i tothom deia el mateix. Jo encara tenia el mateix record d'aquell portàtil de 1999.

Justament hi ha hagut un problema amb la webcam: quan s'hi fiquen fotografies a la carpeta d'imatges que ve predefinida per el "meravellós" Windows Vista la webcam deixa de funcionar per fer fotografies, encara que funciona per videoconferència.

Aquest problema sembla que és més comú del que hauria de ser pel que he vist, però vaig escriure al servei postvenda d'Acer i immediatament em van contestar amb una possible solució que no va funcionar i els ho vaig comunicar. Immediatament, una altra vegada, em van donar una altra solució, una mica laboriosa però que ha funcionat.

Espero no haver de fer servir gaire aquest servei, però vull deixar constància de que tant al 1999 com ara Acer m'ha contestat amb rapidesa i eficàcia, per la qual cosa s'ha de desmentir que el servei postvenda d'Acer sigui tant dolent com m'havia volgut fer creure el venedor de la botiga. Com a mínim, pel que jo els he necessitat, han respost com se suposa que ho ha de fer una empresa seria.